Welkom op mijn reisblog!

22 april 2019 - Etten-Leur, Nederland

Welkom op dit reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reizen. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Jo Rien en Marco:
    beste Hein,
    Succes met je pelgrimstocht. Als ik het goed begrijp lopen jullie de Camino Sanabres.
    Wij -Rien, Jo en Marco- starten op 9 mei a.s. met onze wandeling naar Santiago. Misschien zien we elkaar in Santiago. Wie weet. Wij hopen daar rond 27 mei aan te komen. Nogmaals succes.
    Rien van Halteren.
  2. Toos:
    25 april 2019
    Heel veel succes met je prachtige reis , ik ga je volgen heb hem zelf vanaf porto gelopen geweldige wandeling 👟👟👟👟👟👟
  3. Hein Schouwenaars:
    Hallo allemaal,

@Harrie Even terugkomen op je tip in Villasirga. Dat ziet er zeker leuk en interessant uit, maar we komen er jammer genoeg niet langs. Dus die bewaren we voor de toekomst. Toch bedankt.

@Rien: Camino Sanabres, Via de la Plata? Volgens mij is het het laatste, maar misschien zijn er wel meerdere namen voor het stuk wat wij lopen. Alle pijlen wijzen de komende weken wat ons betreft maar 1 kant op ... naar Santiago. We hebben zo'n 13 dagen om uit te puzzelen welke naam ons pad heeft. Wat de ontmoeting in Santiago betreft, die moeten we maar voor een volgende keer houden vrees ik. Wij komen daar de avond van de 15e aan en vliegen de 17e weer terug naar Nederland. We gaan jullie dus niet treffen als alles goed gaat.

@Toos, bedankt. Corrie en ik liepen ook al eerder vanuit Porto. Ook goeie herinneringen aan maar het nieuwe trekt. Je hoort ervan.