Inlopen

22 april 2019 - Etten-Leur, Nederland

We hebben al heel wat wandel ervaring opgedaan in voorbije jaren.

Door al die wekelijkse Losse Feeter kilometers voelen we ons zeker dat we Santiago zonder probleem gaan halen.

Toch, omdat de etappes onderweg naar Santiago gemiddeld tussen de 20 en 25 Km zullen liggen gaan we een beetje inlopen. (Ook wel een beetje omdat we wandelen gewoon leuk vinden hoor ;-).

Zodoende namen we 1e Paasdag de trein naar Roosendaal om van daaruit terug te wandelen naar Etten-Leur. Met wat omwegen om de wandeling leuk te houden zo'n 27 Km. Zelf bij elkaar gefantaseerd, met behulp van Garmins Basecamp en de gratis Open Street Map kaart. (Downloaden kan hier)

RnaarE-L

1e Paasdag bleek uiteindelijk een uitzonderlijk mooie dag te zijn. Een tikje aan de warme kant misschien maar we gaan tenslotte naar Spanje en hopen daar ook op goed weer. Als voorbereiding dus extra goed. Bijkomend voordeel: kleurrijkere foto's.

Al met al een geslaagde oefenwandeling met halverwege een bezoek aan het Ossekopke en aan het eind afluiten on the beach bij het Witte Paard.