HPA Schouwenaars

Foto’s:
491

Over mij

Voor ons, Corrie en mij, draaien vakanties vrijwel altijd om wandelen. Soms zijn dat meerdaagse doorgaande wandelingen met per dag liefst tussen de 20 en 30 Km. Soms zijn dat wandelingen vanuit 1 centraal punt, meestal een camping.

We hebben veel wandelkilometers liggen in Zuid-Limburg, de Voerstreek, Land van Herve. Buiten Nederland hebben we regelmatig gewandeld in het VK, Ierland, Oostenrijk, Italie. Ook in Spanje, Turkije en Nepal en Ladakh (Noord India) hebben we wandelvakanties gehad.

Over mijn reis

Op de camino waren we eerder in 2014. Toen liepen we naar Santiago vanuit Porto. Dit blog startte ik om wat van onze reis over de Via de la Plata te delen.

Bezochte landen

Ik heb 25 landen (10%) bezocht:

Argentinië, België, Cambodja, Chili, Duitsland, Frankrijk, Ierland, India, Italië, Kroatië, Liechtenstein, Luxemburg, Nederland, Nepal, Oostenrijk, Portugal, Réunion, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zwitserland.