Testen is goed ...

30 april 2019 - Etten-Leur, Nederland

Testen is goed. "Door meten tot weten" nietwaar. Maar soms is de uitkomst ongewenst natuurlijk, dat moet een mens zich wel realiseren. Die testwandeling van 25 Km bleek ondanks de 30 Km van de week daarvoor toch een beetje te hoog gegrepen voor mijn achillespees. Dus de rest van de week tot ons vertrek 2 mei doe ik het rustig aan.

Maar even terug naar het begin, de van Gogh wandeling van 2019. Trouwens ook onze "first ever"  van Gogh wandeling. Wij hadden voor de 25 Km variant (zie hieronder) gekozen om redenen die ik eerder al vertelde. .

25km2019

25 Bleek een hele mooie keuze te zijn. Mooi veel onverhard en ook nog stukjes waarvan we dachten dat we er nooit eerder waren. Onderweg langs fluitekruid, bloeiende meidoorn, Schotse hooglanders, schapen, paarden etc. etc.. (Gecultiveerde) natuur te over. Er waren ook nieuwe bankjes (waarover later)

Onderweg op de 25 Km

Andere dingen die deze wandeling mooi maakten:

• wij bleken een soort BF-s (Bekende Feeters),
  • kregen van iedereen goeie wensen voor onderweg,
  • aanbiedingen ons te vergezellen en/of onze plaats in te nemen
  • we maakten ook kennis met nog ervarener Camino gangers.

Volgens mij kan De Losse Feeter wel zelfstandig een Camino cafe starten, maar dat terzijde.

Iedereen die ons goeie reis wenste: Dank.

Voor wat de aanbiedingen betreft: Daar komen we op enig moment op terug

Mogelijk heeft al die positieve aandacht jammer genoeg mij een beetje overmoedig gemaakt met als gevolg dat ik wat naast mijn zooltjes ben gaan lopen met een (opnieuw) geirriteerde achillespees als beloning.

Ondanks die pijnlijke afloop vond ik het toch een mooie wandeldag die met een gezellige afsluiting in De Linde niet meer stuk kon.

PS: nieuw gemapt: 8 bankjes, 1 kunstwerk en 1 picknicktafel. Daarbij een medemapper?

1. Harrie en Rina Mannien.:
    30 april 2019
    Hoi Hein,
    Laat het geen baaldag worden,en laat ons hopen op een tijdelijk on gemakje, het was even schrikken ,
    een gewaarschuwd man telt voor twee.
    Een goede camino toegewenst ook voor je beide reisgenoten.
    Ultrea van H Mannien.
  2. Ad van Opstal:
    30 april 2019
    Hoi Rein

Een kleine waarschuwing vooraf kan geen kwaad. Je hebt al diverse grote wandeltochten gelopen, dus laat je niet verrassen door te veel kilometers per dag te lopen. Geniet vooral van alles wat je onderweg tegenkomt en vooral veel plezier met z'n drietjes.
    Groetjes

Ad